Sunday, October 9, 2016

Life in school

Aksi Memalukan :Cikgu Sekolah Kantoi Berzina Dengan Pelajar!!

Guru semestinya boleh menjadi contoh yang baik, boleh di gugu lan ditiru. Namun tidak dengan guru yang satu ini. Oknum guru agama yang merupakan pengajar di salah satu SMP Negeri di Kota Batu Gajah. Ia digrebek ketika sedang berbuat asusila dengan lelaki lain selingkuhannya.
screenshot_4
screenshot_4
Ketika sedang kepergok, oknum guru tersebut kedapatan tak memakai seluar, tapi masih mengenakan hijab lengkap dengan seragam linmasnya. SA adalah warga Desa Air Paoh Kecamatan Baturaja Timur. Sedangkan identiti sang lelaki belum diketahui hingga berita ini diturunkan.
Pada masa itu, SA, dalam kedudukan di bawah manakala pasangannya ada di atas masih menggunakan kemeja dan tidak menggunakan seluar dalam sama sekali.
Pada saat disahkan oleh para wartawan, oknum guru SA itu mengaku bahawa wanita yang ada dalam foto itu ialah dirinya.
“Iya. Memang itu saya, “ujar SA seperti dipetik Radarislam, com dari laman Beritanda.com Tetapi SA wajar kalau dia diperangkap.
“Saya diperangkap. Saya tidak tahu menahu soal lelaki tersebut, “tambahnya.SA bercerita saat peristiwa tersebut berlaku, dia sedang ada di ATM. Kemudian, seorang lelaki tidak dikenali menegurnya.
“Dia mengajak saya bersalaman dan menanyakan kabar, “ucap SA.
Masa lelaki yang mengaku tak dikenalinya itu bersalaman, SA mengaku tidak sedar. Dia menuruti keinginan lelaki itu yang mengajak SA keliling Batu Gajah. Lalu sang lelaki tak dikenali ini mengajaknya ke Hotel di Jalan Lintas Sumatera daerah Baturaja Timur. Lalu berujung pada pemergokan aksi tak senonohnya.
Saya tidak sedar dan diajak berkeliling, jelasnya pada wartawan.Dia merasa sangat dirugikan dengan tersebarnya gambar itu. Dia bahkan sudah melaporkan kejadian tak menyenangkan tersebut pada pihak yang berwajib.
“Saya sudah melaporkan perkara ini kepada polis. Masalah yang ini akan diurusi oleh saudara saya. Dia anggota DPRD OKU. Masalah ini sangat merugikan saya, “bela dirinya.
Selain keterangan daripada pengakuan SA sendiri, sebelum terjadi serbuan, ada beberapa orang yang menjadi saksi mata atas peristiwa itu. Katanya, kedua-dua pelaku tindakan asusila ini bagaikan sepasang kekasih yang sedang dimabuk asmara.
Read more: http://malaysianewsss.blogspot.my/2016/10/cikgu-sekolah-kantoi-berzina-dengan.html#ixzz4MSVpnprM

No comments:

Can a Dead Duck come back alive?

  I HAVE NOT SEEN A MIRACLE FOR A LONG, LONG TIME. HAVE YOU SEEN ONE? ZAHID GIVEN A DNAA. NAJIS SENTENCE GIVEN A 50% DISCOUNT. ZAFRUL NOT CH...