Wednesday, April 8, 2015

Family Dispute over title

Susulan artikel kami tempoh hari mengenai tindakan kekasih Nora Danish, Nedim yang menyelar sikap sebilangan wanita terdesak menggunakan gelaran Datin Seri, ramai peminat mula berteka teki siapakah yang dimaksudkan.
Mungkin dek kerana tercabar dan berang dengan dakwaan tersebut, seorang wanita berpangkat Datin Seri yang juga merupakan isteri kepada ayah Nedim memuat naik sekeping foto dengan kapsyen yang agak panas.

Samanlah Saya

Screen Shot 2015-04-07 at 12.38.25 AM
Wanita yang dikenali sebagai Datin Seri Haflins itu mendakwa ibu Nedim telah pun bercerai dengan Dato’ Seri Nazri Aziz sejak 26 tahun yang lalu namun tidak didedahkan kepada umum.
Perkara tersebut bagaimanapun terpaksa didedahkan baru-baru ini atas permintaan suaminya bagi menjelaskan segala kekeliruan yang dicetuskan Nedim.

“Anak Menteri Lain Pun Tak Buat Perangai Macam Ni”

Screen Shot 2015-04-07 at 12.41.04 AMScreen Shot 2015-04-07 at 12.41.21 AMScreen Shot 2015-04-07 at 12.42.08 AM
Berdasarkan komen-komen beliau, ternyata hubungan antara dirinya dengan Nedim agak dingin disebabkan beberapa faktor. Korang baca sendiri lah komen Datin Seri ini, memang setepek je dia bagi!
Screen Shot 2015-04-07 at 12.42.35 AMScreen Shot 2015-04-07 at 12.42.55 AMScreen Shot 2015-04-07 at 12.43.09 AM
Harap dengan adanya penjelasan daripada Datin Seri dapat menjawab segala persoalan terhadap kontroversi sebelum ini. Iyalah sebelum ni dengar dari sebelah pihak je kan?
Apa-apa pun moga semuanya diselesaikan dengan cara yang baik.

No comments:

Aussie paper links MARA’s ‘elite’ officials to A$4.75m Melbourne property bribe

The student housing block, Dudley House, that was built for A$17.8 million, but inflated by A$4.75 million to A$22.5 million. ― Picture by K...