Friday, October 24, 2014

Which Royalty?



Kamal  Hisham Jaafar JFK added 2 new photos — at Geneva Centre for Human Rights Advancement and Global Dialogue
KEJAM !!! MAHLIGAI BAKAL BERGOYANG!! SIAPA BUNUH MR YANG ?
Seorang Pemilik Kilang Plastik yang terletak di Txxxxi di dalam sebuah negeri yang bakal meriah dengan Majlis Gilang Gemilang beberapa hari lagi telah dibunuh oleh kerabat diraja. (Jangan tanya saya di Negeri mana ATAU siapa yang lakukannya .....SIASAT sebelum mempercayainya)
Itulah maklumat yang sangat MEMERANJATKAN saya setelah dimaklumkan oleh beberapa Ahli-ahli Perniagaan berbangsa Cina yang berkunjung menemui saya malam semalam.
Peristiwa ini baru terjadi beberapa bulan sahaja dan banyak usaha dari pelbagai pihak "menutupnya" demi melindungi KERABAT DIRAJA DURJANA ITU.
Jika Benar-benar sahih, Saya berharap keluarga Mr Yang untuk menghubungi saya SEGERA dan saya juga berharap Pihak Berkuasa TELUS DI DALAM MENJALANKAN SIASATAN PEMBUNUHAN KEJAM INI..
Kalau ini adalah satu cerita BENAR, MAKA saya akan PASTIKAN bahawa si Pesalah itu diadili dan dihukum.
Keluarga Mr Yang tidak perlu takut untuk tampil kerana masih ramai Pegawai Polis yang jujur , telus dan amanah.
SAYA BERJANJI JIKA YANG MELAKUKAN PEMBUNUHAN INI BERJAWATAN TINGGI ( sebagai contoh) " Jika Sultan yang membunuh, MAKA akan kupastikan dia diturunkan tahta dan digantung, Jika yang membunuh itu adalah bakal Pewaris Tahta Negeri, ,MAKA akan ku pastikan dia dan SEMUA keturunannya dibuang dari menjadi Raja yang memerintah.
AKAN KU HARAMKAN JUGA SELURUH KETURUNANKU UNTUK BERAJAKAN KETURUNAN PEMBUNUH INI "
SIASAT DAN TERUS SIASAT MAKLUMAT INI.
(gambar hanya hiasan sahaja)

No comments:

Zahid's land corporation proposal is insidious, unfeasible

  One proposal announced by no less than Deputy Prime Minister Ahmad Zahid Hamidi went relatively unnoticed at the recently concluded  Anwar...