Wednesday, April 18, 2012

Wealth breed inhumane dogs


Tunku Mishal Shahrin bin Tunku Ibrahim, Kerabat Diraja Johor Kaki Pukul?

PrintE-mail
  



Kerabat Diraja?
Kerabat Diraja manakah yang dimaksudkan? Ramai yang membuat telahan individu yang dimaksudkan tersebut adalah Tengku Mahkota Johor a.k.a TMJ. Tetapi, bukan TMJ! Menurut Hunny Madu, DJ FlyFm menerusi laman sosial beliau, Kerabat Diraja tersebut adalah Tunku Mishal Ibrahim. Lihat 'screenshot' tweet di bawah ini:-


Dan menurut Hunny Madu, Tunku Mishal juga pernah memukul Hafiz Hatim yang juga merupakan DJ radio FlyFm di The Rootz pada tahun lepas.




Siapakah Tunku Mishal?
Nama penuh beliau ialah Tunku Mishal Shahrin bin Tunku Ibrahim. Dan memang sah dia merupakan kerabat Diraja Johor. Klik www.royalark.net untuk maklumat lebih lanjut.



Dan ada orang mengisukan kes ini kepada TMJ. Dan responnya, TMJ tidak mahu mengaku yang Tunku Mishal adalah kerabatnya. Malah menyokong jika Tunku Mishal dipenjarakan. Ini menunjukkan TMJ sendiri tidak sukakan Tunku Mishal. Selain itu, ada juga yang mendakwa Tunku Mishal telah dibuang negeri.
********************************************
A waste of life.  Such animal are most often mentally unfit to be living among us.

No comments:

Zahid's land corporation proposal is insidious, unfeasible

  One proposal announced by no less than Deputy Prime Minister Ahmad Zahid Hamidi went relatively unnoticed at the recently concluded  Anwar...